marți, 30 aprilie 2013

Anvelope de vara Dunlop Direzza DZ101

Anvelope de vara Dunlop Direzza DZ101
Acum doi ani am fost în căutare pentru anvelope de vara Dunlop la un preț rezonabil (am, de asemenea, un set gume de iarna tot de la Dunlop). Acestea par a se potrivi perfect proiectului de lege cu schimbatul de la un sezon la altul.

Inițial, acestea au fost niste pneuri fantastice. Am fost capabil accelereze rapid cu nici o filare, in viraje s-a descurcat bine, zgomotul de sosea a fost considerabil mai mic decât gumele de stoc - le-am înlocuit. După aproximativ 5.000 de km multe dintre aceste caracteristici au plecat. Nu au fost oribile dar in viraje o lasam mai moale, și în cele din urmă a trebuit să le iau cu mare grijă. Zgomotul de strada a crescut in mod dramatic, dar a fost gestionat. Deși nu erau teribile în ploaie, a fost necesar sa conduc incredibil de prudent pentru a preveni alunecarea anvelopelor Dunlop. Nu le-am încercat în zăpadă... dar nah sunt de vara :)


Până la sfârșitul anului, alunecarea în timpul accelerării de la oprire a fost regulat. Chiar dacă as fi putut, probabil, le-as fi ținut mai mult, dupa 2 sezoane (fiecare aprilie-sfârșitul lunii noiembrie), am ales să înlocuiesc aceste anvelope pentru că nu mai am încredere în tracțiune lor în orice condiții...

În general, anvelopele Direzza DZ101 s-au descurat mediu, dar eu nu le-as clasifica la înaltă performanță. Chiar și așa, prețul nu este nerezonabil pentru aceaste anvelope de vara, cu toate acestea, pentru un pic mai mult, ai putea cumpăra un pneu mai bună, care va dura mai mult.

luni, 29 aprilie 2013

Anvelope Dunlop Vara SP Sport

Anvelope Dunlop Vara SP Sport
Au venit ca anvelope pe WRX. În timp ce sunt niste anvelope de performanță mare ce se livreaza cu majoritatea masinilor, eu nu m-am purtat bine cu ele și după aproximativ 12.000 km tractiunea s-a diminuat. Nu am fost mulțumit de modul în care controlam direcția dar cred ca problema era din natura masinii, cu toate acestea, cu noile mele Michelin pilot super sport se poate spune că a fost de la anvelopele dunlop. Opțiunile sunt multe la preț mai mic decat aceste cauciucuri dunlop, Pilot Super Sport, ExtremeContact DW, Dunlop Direzza etc....

duminică, 28 aprilie 2013

Anvelope all season Goodyear Eagle GT II

Anvelope all season Goodyear Eagle GT II
Îmi plac aceaste anvelope all season, le-am luat pentru cea mai mare parte sa merg pe autostrada cu un Yukon clasic și au o mare aderenta, anvelopele au benzii de rulare largi și se poartă foarte uniform la viteza (inainte foloseam Goodyear Eagle GS-C EMT).

Eu locuiesc în munți, unde am parte de foarte multa zăpadă, chiar dacă acestea sunt anvelope de stradă am fost în măsură să cutreier prin zăpadă mai mult de o dată, și nu exagerez, am anvelopele pe jante de 12". In cea mai mare parte de mers cu anvelopele a fost pe autostrada, dar vreau să spun ca merg superb si off-road. Aceste anvelope chiar m-au surprins pentru ce tracțiune mare au în noroi și în zăpadă.  

Dacă doriți anvelope all season bune in lunile de iarna cumparati aceste anvelope si nu veti regreta.

sâmbătă, 27 aprilie 2013

Anvelope de vara Goodyear Eagle ZR Gatorback

Anvelope de vara Goodyear Eagle ZR Gatorback
Gatorback a fost un pneu bun pentru Mustangul meu. Anvelopele de vara sunt echipamente originale și mi-am cumpărat un nou set de când primul set (cu care a venit masina) s-a dus.  

Anvelopele ariginale a tinut aproximativ 40.000 de km si aveau încă tracțiune bună chiar si pe suprafata umeda . Am citit unele comentarii care atestau ca aceste anvelope au fost teribile în ploaie. Nu am avut nici o problema.  

Cu respect ii întreb dacă cei care au probleme pe sosea umeda cu  Goodyear Eagle ZR Gatorback... le-ati montat invers???? Eu spun doar acest lucru pentru că l-am văzut! Am un amic care a avut Gatorbacks montate invers (cu suprafața de rulare direcționala cu care se confunda în mod greșit).  

Eu nu fac curse, dar îmi place să plec primul de la semafor și aceste anvelope fac o treaba buna. Îmi imaginez că există opțiuni mai bune pentru cei care fac curse. Am aproximativ 20.000 de km cu acest al doilea set și ele arată foarte puțin uzură. Vor tine cu ușurință 40000 km. În general am fost fericit cu aceste anvelope si arata grozav.

vineri, 26 aprilie 2013

Anvelope de vara Goodyear Eagle F1 GS-2

Anvelope de vara Goodyear Eagle F1 GS-2
Am cumpărat aceste anvelope de vara pentru jante din 2009 și au fost de departe cele mai bune anvelope pe care le-am avut vreodată. Întotdeauna le-am întreținut, care este un factor important și, poate, un motiv de ce oamenii se pot plânge de multe anvelope.  

Aliniere, rotații, și verificați aerul în mod regulat și veți obține ce-i mai bun din anvelope, dar, de asemenea, verificati suspendarea regulata pentru daune sau defecte. Am 50,000 km cu aceste anvelope, acestea sunt aproape gata, as putea obține poate inca o vara cu ele, dar de ce sa risc atunci când am bani.  

De departe, cele mai bune anvelope facute vreodată. Singurul lucru pe care eu sunt trist este creșterea prețurilor, am plătit mult mai puțin pentru anvelopele de vara Goodyear Eagle F1 GS-2 acum 3 ani. As recomanda aceste anvelope pentru oricine care este în căutarea de performanță și de viață lunga, împreună cu cineva care sa le mențină. Veți fi foarte mulțumiti

Aceste anvelope de vara sunt superbe la condus, merg cu 70... simt ca merg cu 40. O greșeală pe care am făcut a fost să ignor am nevoie de noi articulațiilor sferice și a aparut un fel de "tocaj" la banda de rulare sus.  

Cum am spus: grija de masina ta si anvelopeVă mulțumim Goodyear!

joi, 25 aprilie 2013

Anvelope vara Goodyear Eagle GS-C EMT

Anvelope vara Goodyear Eagle GS-C EMT
Până la acest moment masina mea merge mai bine si mai stabil cu anvelopele de vara Goodyear Eagle GS-C EMT. Au folosit pe drumuri ude deoarece continuăm sa avem o primăvară foarte umeda și este fost grozav. Și mașina mea arată foarte bine.

Goodyear Eagle GS-C EMT ruleaza superb, comparativ cu Michelin. Eu chiar nu cred că ar face atât de mult o diferență. Am fost surprins...! Goodyear face anvelope medii de obicei, dar au castigat aceasta cursa in fata celor de la Michelin.

Presiunea optima pentru anvelope

Presiunea pentru anvelope este specificata de către producătorul vehiculului, care permite funcționarea în condiții de siguranță în coeficientul de sarcină specificat și încărcare al vehiculului. Cele mai multe anvelope sunt ștampilate cu un rating maxim de presiune. Pentru vehiculele de pasageri și camioane ușoare, pneurile trebuie să fie umflate la ceea ce constructorul vehiculului recomandă, care este, de obicei, situat pe o etichetă doar în interiorul ușii șoferului sau în manualul vehiculului. Anvelopele nu ar trebui să fie, în general, la presiunea de pe peretele lateral. Aceasta este presiunea maximă, mai degrabă decât presiunea recomandată
Multe manometre disponibile la stațiile de combustibil au fost dezinstalate pentru ca se decalibrau in timp și acesta este motivul pentru care proprietarii de vehicule trebuie să păstreze un manometru personal cu ei pentru a valida presiune corectă în pneuri.
Anvelopele nu sunt complet impermeabil la aer, și astfel pierd presiune în timp. Unii soferi prefera umflarea anvelopelor cu azot, în loc de aer simplu, care este deja 78% azot, în încercarea de a menține anvelopele la presiunea de umflare corectă mai, deși eficiența este discutabilă.
Pata de contact per anvelopa este ușor redusă atât de supra și cat si sub-inflației. Peste-inflație ar putea crește uzura patch-urilor, si sub-inflației va provoca o banda de rulare concavă, rezultând în mai puțina uzura in timp. Anvelopele moderne vor purta în mod egal la presiuni foarte mari anvelopele, dar se va degrada prematur din cauza unei mici presiuni. O creștere a presiunii din pneuri are multe beneficii, inclusiv rezistența la rulare scăzuta. Acesta a fost constatat, că o presiune de anvelope a crescut aproape exclusiv ca rezultat distanțe mai scurte de frânare, cu excepția unor circumstanțe care pot fi atribuite la mărimea eșantionului redus. Dacă presiunea în anvelopă este prea mică, pata de contact per anvelopa este schimbata. Mai mult dacă ar fi supra-umflate. Acest lucru crește rezistența la rulare, îndoire și frecare între drum și anvelope. Sub-inflația poate duce la supraîncălzirea pneurilor, uzură prematură și separarea căii de rulare, în cazurile severe.

Ce este o anvelopa?

O anvelopă (sau anvelope) este o acoperire în formă de inel care se potrivește în jurul jantei pe o roată cu rolul de a o proteja și pentru a permite o mai bună performanță a vehicului. Cele mai multe anvelope, cum ar fi cele pentru automobile și biciclete, oferă tracțiune între vehicul și drum oferind în același timp o pernă flexibila care absoarbe șocul.

Materialele din care sunt facute anvelopele moderne sunt cauciuc sintetic, cauciuc natural, material și fir, împreună cu compuși chimici negri și carbon. Ele constau dintr-o banda de rulare și un corp. Benzii de rulare asigură o tracțiune în timp ce corpul prevede izolare pentru o cantitate de aer comprimat. Înainte de a fost dezvoltat de cauciuc, primele versiuni ale anvelopelor au fost pur și simplu trupe de metal care erau montate în jurul roți de lemn pentru a preveni uzura. Anvelope de cauciuc timpurii au fost solide (nu pneumatice). Astăzi, majoritatea anvelopelor sunt structuri gonflabile pneumatice, care cuprind un corp în formă de gogoașă facut de cabluri și fire învelite în cauciuc și, în general, umplute cu aer comprimat pentru a forma o pernă gonflabilă. Anvelopele pneumatice sunt utilizate pe mai multe tipuri de vehicule, inclusiv automobile, biciclete, motociclete, camioane, masini de sapare și aeronave. Anvelopele de metal
și cauciuc solid (sau alt polimer) sunt încă folosite pe locomotive și vagoane, anvelopele sunt încă utilizate în diverse aplicații non-auto, cum ar fi unele role, cărucioare, mașini de tuns iarba, și roabe.

Presiunea din anvelope

Sistemele de monitorizare a presiunii pneurilor (TPMS) sunt sisteme electronice care monitorizează presiunea în anvelope pe roți individuale ale unui vehicul și alertează șoferul atunci când presiunea scade sub o limită de avertizare. Există mai multe tipuri de modele de monitorizare a presiunii pneurilor. Unele măsoară de fapt presiunea aerului, iar unele fac măsurători indirecte, cum ar fi calibrarea când dimensiunea relativă a anvelopei se schimbă datorită scăderii presiunii aerului.