joi, 20 iunie 2013

Anvelope Goodyear Eagle F1 A/S-C

Acest set de anvelope Goodyear Eagle F1 A/S-C îngrozitoare a venit standard de pe masina mea... 

Când am cumpărat mașina la 56,000 km, anvelopele au fost recent înlocuit de dealer, dar ei au masurat la 8/32 adâncimea anvelopei, astfel s-a redus numarul de kilometri puțin. Mașina mea are acum 79,000 km și când m-am dus sa fac o schimbare de ulei si sa montez anvelopele de iarna, mecanicul meu mi-a arătat fisuri in avenlope si mucegai uscat în anvelopă.  

Mi se pare patetic Goodyear nu poate face o anvelopă care poate ajunge pana la 30,000 km fara mucegai uscat. Înainte de orice vreau sa le spun tuturor proprietarilor de anvelope Goodyear sa aiba mare grija la stocarea de iarnă fiind din aceasta cauza am două Contis care asteapta masina de gunoi...

 Deci, Goodyear Eagle F1 A/S-C m-a dezamagit total!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu