sâmbătă, 27 aprilie 2013

Anvelope de vara Goodyear Eagle ZR Gatorback

Anvelope de vara Goodyear Eagle ZR Gatorback
Gatorback a fost un pneu bun pentru Mustangul meu. Anvelopele de vara sunt echipamente originale și mi-am cumpărat un nou set de când primul set (cu care a venit masina) s-a dus.  

Anvelopele ariginale a tinut aproximativ 40.000 de km si aveau încă tracțiune bună chiar si pe suprafata umeda . Am citit unele comentarii care atestau ca aceste anvelope au fost teribile în ploaie. Nu am avut nici o problema.  

Cu respect ii întreb dacă cei care au probleme pe sosea umeda cu  Goodyear Eagle ZR Gatorback... le-ati montat invers???? Eu spun doar acest lucru pentru că l-am văzut! Am un amic care a avut Gatorbacks montate invers (cu suprafața de rulare direcționala cu care se confunda în mod greșit).  

Eu nu fac curse, dar îmi place să plec primul de la semafor și aceste anvelope fac o treaba buna. Îmi imaginez că există opțiuni mai bune pentru cei care fac curse. Am aproximativ 20.000 de km cu acest al doilea set și ele arată foarte puțin uzură. Vor tine cu ușurință 40000 km. În general am fost fericit cu aceste anvelope si arata grozav.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu