vineri, 26 aprilie 2013

Anvelope de vara Goodyear Eagle F1 GS-2

Anvelope de vara Goodyear Eagle F1 GS-2
Am cumpărat aceste anvelope de vara pentru jante din 2009 și au fost de departe cele mai bune anvelope pe care le-am avut vreodată. Întotdeauna le-am întreținut, care este un factor important și, poate, un motiv de ce oamenii se pot plânge de multe anvelope.  

Aliniere, rotații, și verificați aerul în mod regulat și veți obține ce-i mai bun din anvelope, dar, de asemenea, verificati suspendarea regulata pentru daune sau defecte. Am 50,000 km cu aceste anvelope, acestea sunt aproape gata, as putea obține poate inca o vara cu ele, dar de ce sa risc atunci când am bani.  

De departe, cele mai bune anvelope facute vreodată. Singurul lucru pe care eu sunt trist este creșterea prețurilor, am plătit mult mai puțin pentru anvelopele de vara Goodyear Eagle F1 GS-2 acum 3 ani. As recomanda aceste anvelope pentru oricine care este în căutarea de performanță și de viață lunga, împreună cu cineva care sa le mențină. Veți fi foarte mulțumiti

Aceste anvelope de vara sunt superbe la condus, merg cu 70... simt ca merg cu 40. O greșeală pe care am făcut a fost să ignor am nevoie de noi articulațiilor sferice și a aparut un fel de "tocaj" la banda de rulare sus.  

Cum am spus: grija de masina ta si anvelopeVă mulțumim Goodyear!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu