marți, 30 aprilie 2013

Anvelope de vara Dunlop Direzza DZ101

Anvelope de vara Dunlop Direzza DZ101
Acum doi ani am fost în căutare pentru anvelope de vara Dunlop la un preț rezonabil (am, de asemenea, un set gume de iarna tot de la Dunlop). Acestea par a se potrivi perfect proiectului de lege cu schimbatul de la un sezon la altul.

Inițial, acestea au fost niste pneuri fantastice. Am fost capabil accelereze rapid cu nici o filare, in viraje s-a descurcat bine, zgomotul de sosea a fost considerabil mai mic decât gumele de stoc - le-am înlocuit. După aproximativ 5.000 de km multe dintre aceste caracteristici au plecat. Nu au fost oribile dar in viraje o lasam mai moale, și în cele din urmă a trebuit să le iau cu mare grijă. Zgomotul de strada a crescut in mod dramatic, dar a fost gestionat. Deși nu erau teribile în ploaie, a fost necesar sa conduc incredibil de prudent pentru a preveni alunecarea anvelopelor Dunlop. Nu le-am încercat în zăpadă... dar nah sunt de vara :)


Până la sfârșitul anului, alunecarea în timpul accelerării de la oprire a fost regulat. Chiar dacă as fi putut, probabil, le-as fi ținut mai mult, dupa 2 sezoane (fiecare aprilie-sfârșitul lunii noiembrie), am ales să înlocuiesc aceste anvelope pentru că nu mai am încredere în tracțiune lor în orice condiții...

În general, anvelopele Direzza DZ101 s-au descurat mediu, dar eu nu le-as clasifica la înaltă performanță. Chiar și așa, prețul nu este nerezonabil pentru aceaste anvelope de vara, cu toate acestea, pentru un pic mai mult, ai putea cumpăra un pneu mai bună, care va dura mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu