duminică, 28 aprilie 2013

Anvelope all season Goodyear Eagle GT II

Anvelope all season Goodyear Eagle GT II
Îmi plac aceaste anvelope all season, le-am luat pentru cea mai mare parte sa merg pe autostrada cu un Yukon clasic și au o mare aderenta, anvelopele au benzii de rulare largi și se poartă foarte uniform la viteza (inainte foloseam Goodyear Eagle GS-C EMT).

Eu locuiesc în munți, unde am parte de foarte multa zăpadă, chiar dacă acestea sunt anvelope de stradă am fost în măsură să cutreier prin zăpadă mai mult de o dată, și nu exagerez, am anvelopele pe jante de 12". In cea mai mare parte de mers cu anvelopele a fost pe autostrada, dar vreau să spun ca merg superb si off-road. Aceste anvelope chiar m-au surprins pentru ce tracțiune mare au în noroi și în zăpadă.  

Dacă doriți anvelope all season bune in lunile de iarna cumparati aceste anvelope si nu veti regreta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu